2010. december 14., kedd

Néhány szó a kajáról

Mint a tegnapi bejegyzésben is írtam nem koplaltam egy percet sem... de akkor mégis hogy... először is rengeteg folyadék, ami természetesen víz, a cukros üdítőitalokkal rengeteg felesleges kalóriát viszünk be a szervezetbe amit persze utána le kell dolgozni, szóval felejtős. Az édesítőszereket tartalmazó üdítőkről meg az a véleményem, hogy az sem jó ha becsapjuk a szervezetet... szóval csapvíz, ásványvíz (persze ebből is csak a szénsavmentes). Én két fajta ásványvizet fogyasztottam a kezdetekkor, mára már csak egy fajtát a Peridot-ot. Pár szó a kajáról: átálltam a többször kevesebbet-re, és főétkezésekkor a 80%-ig edd magad tele elvre. Nagyon hasznosnak bizonyult és soha nem éheztem. Kenyér felejtős, főleg a fehér, ha pedig mégiscsak megkívántam akkor pirítósnak fogyasztva. Édességek:  nem vagyok édesszájú, de néha eszegetek. Szerintem itt nem volt gond, mivel tudtam mértéket tartani. Nasi-k: keksz, chips, ropi stb... felejtős. Olvastam valahol, már nem emlékszem, hogy amikor a nasihoz nyúlunk az nem is biztos, hogy az éhségtől van, hanem azért mert nem ittunk eleget... szóval inni, inni.... ja meg rengeteg zöldség és gyümölcs...

Röviden talán ennyi a kaja dolga.

És akkor itt az edzésnapló folytatása:

Július már egy kicsit sűrűbb volt. Szerintem ráéreztem a dolog lényegére és jól is esett :) Majdnem minden napra jutott valami, és ami meglepő volt energiám bőven... :)

Július 05:  Tekerés  (38:49p 16,42km)

Július 06:  3x9 perc futás 2 perces pihenőkkel... az előző napi tekerés után egy kicsit nehezebb volt, de meglett (33:01p 4,32km)
Július 07:  Tekerés (26:43p 11,09km)
Július 08:  3x10 perc futás 2 perces pihenőkkel... Ez volt az első eset, hogy átléptem az 5km-es határt (38:15p 5,04km)
Július 09:  Tekerés (38:15p 16,36km)
Július 11:  2x13 perc futás 1 perces pihenőkkel... Nagyon meleg volt... (28:01p 3,82km)
Megint vasárnap úgyhogy mérlegelés: 116kg - menni fog ez.

Július 12:  Tekerés (39:02p 16,72km)
Július 13:  2x15 perc futás 1 perces pihenőkkel... 35 fok feletti meleg, pedig este mentem... nem volt egyszerű, sült a zsír, készült a töpörtő (30:02p 4,02km)
Július 15:  3x9 perc futás 1 perces pihenőkkel... Maradt az extrém meleg, finom volt  (30:01p 4,22km)
Július 16:  Tekerés (37:39p 16,62km)
Július 18:  Megtörtént, ez volt az a nap amikor az első 5km-em letudtam EGYBEN!!!! Hihetetlen, ráadásul kirándulni voltunk a családdal és mindezt a Mátrában hegyen völgyön át lefutva... (40:28p 5,21km)
Mérlegelés: 114,8kg


Feltettem ez után magamnak a kérdést, hogyan tovább. Elértem a kitűzött célt, kell egy másik... nézzük meg a 10km-t, szerintem menni fog ez is. Ehhez szintén találtam edzésprogramot, de egyenlőre csak futogatok aztán folyamatosan növelem a távot... persze nem a program szerint...


Július 20:  Futás (36:34p 5,01km) - Iszonyú párás melegben eső után... küzdelmes volt. De sikerült másodjára is lefutnom egyben.
Július 21:  Tekerés (48:40p 19,56km reggel, 48:37p 19,75km délután) - bike-al munkába és haza
Július 22:  Tekerés (35:40p 16,43km)
Július 23:  Tekerés (34:38p 15,89km)
Július 24:  Tekerés (27:15p 10,15km) - terepen nyomtam egy kicsit

Mit mondjak a hétről, amint látszik egy kicsit előtérbe került a tekerés, ami szerintem nem volt baj, mert így nem untam meg a futást... a hétvégi mérlegelés eredménye: 114,5kg

Július 27:  Futás (31:14p 4,21km) - változatos terepen most éppen Tihanyban a Belső tó körül
Július 29:  Futás (41:14p 5,79km) - még mindig Tihany

Ez a hét inkább a nyaralásról szólt, sokat túráztunk, de azért belefért egy kevés sport is.
Vasárnap a mérleg: 113,8kg-ot mutatott. 

Most egyenlőre ennyi, lehet még folytatom este is... ma még a gyógyuló stádiumban vagyok, úgyhogy pihenés, sport majd később...bár este lehet egy kicsit kettlebell-ezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése