2010. december 30., csütörtök

Félmaraton két nap alatt

Hát egy kicsit sűrűre sikerült ez az év vége, ami természetesen nem baj. Hétfőn leesett egy csomó hó, aztán ezt nem lehetett futás nélkül hagyni. Szóval gyönyörű napra virradt a kedd. Szikrázó napsütés, -8 fok, csillogó hó, nem is kellett több öltözés és hajrá. Laza kocogós tempóban a tájat élvezve nekivágtam.

Man in black a startnál:


És a szurkoló aki jönne, de egy kicsit szeleburdi a közös futáshoz:


Ha már ennyi hó esett, meg fagyott is kellőképpen, akkor irány a Kurca:

 

A nyomban csúszott egy kicsit, de volt ott friss hó, szóval lehetett abban futni. Olyan volt mintha puha szőnyegen mentem volna.



2,5km után el is értem az első tervezett pontot a Kurca hidat:

Innen tovább sajnos nem lehet futni, mert az egyik utat lezárták, a másikat pedig a kedves parasztok összevágták a traktorjaikkal. Úgyhogy vissza, irány a Kurca torok. A járdákat és utakat nem igazán takarították, úgyhogy szőnyegen ment továbbra is a futás... :)

6,5km Kurca torok:

Finom hideg volt, de százágra sütött a nap szóval ez az ami kellett...:) Egy kicsit lederesedtem mire ideértem:


Elindultam vissza, majd 10km körül összetalálkoztam Feri bácsival. Ő már a végén volt a futóedzésnek, de meghívott hogy csatlakozzak. Hát 5.30-as km egy 78 éves embertől az nem semmi szerintem. Mentem vele hazáig mert beígért néhány Spuri magazint, hogy legyen mit olvasni. Megkaptam elköszöntünk, ő ment kondizni, én meg tovább futni. Hihetetlen jó volt a havon futni, egyáltalán nem éreztem megterhelőnek, mondjuk a tempó sem volt nagy, de megérte. Mire hazaértem garminka 14,17km-t mutatott. :)) (Edzésadatok)

Szerda a XV. Bejgli futás napja Hódmezővásárhelyen. Gyülekező az uszoda aulájában. A rajt 17.00-kor volt, addigra kb. 50-en gyűltünk össze, kicsik nagyok, fiatalok, idősek egyaránt. Egyenlőre nem sok ismerősöm volt, de azért találkoztam néhánnyal. A futás teljesen kötetlenül, nem versenyként zajlott. 3 távon lehetett nekiindulni:


Én a 7km-nek vágtam neki. Nem volt akadály a kivilágítatlan útvonal, mert a hó miatt - miután a szem megszokta - egy új világ tárult a szem elé.(Kép) Hófödte fák, keskeny csapás, csend  nagyon jó volt.

A vége 7,15km lett melyet 47:38 alatt teljesítettem (Edzésdatok). A tájfutók mire visszaértem már elfelejtették a 8k-t is, dehát ők azért teljesen más világ. 

Összesítve a két napot : 21,32km-t futottam. Meglett egy félmaraton. :D Semmi nem fáj, a lábaimban kellemes fáradság, semmi több. Megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése