2010. december 31., péntek

Az év utolsó edzése

Ma is nagy fába, inkább hidegbe vágtam a fogam de megérte: 23km tekerés montival hóban, jégen, gáton, majd cipőcsere után 3,5km futás. Jó kör volt így az év utolső napján. Az edzésadatok itt. Sajnos Garminkát nem jól állítottam be auto multisportra, úgyhogy egybe mérte az egészet, dehát semmi gond, nem versenyről szólt a dolog :)

Egyébként -7fok, borult felhős, gyenge szél vett körül a mai edzésen.

Kezdéskor a bambuszon nem semmi zúzmarát találtam:


Aztán elindultam a végtelenbe:


Körbejártam a falut:


Benéztem Mártélyra is:


Vissza, gyors cipőcsere majd futás. Jó volt így az év utolsó napját az edzésnaplóban egy ilyen eseménnyel befejezni.

Mindenkinek kívánok boldog, szeretetben, egészségben, eredményekben, gazdagságban gazdag új évet. Remélem az eddigi olvasmányok tetszettek, és visszatérő vendégeim lesztek.


B.Ú.É.K.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése