2011. február 4., péntek

Hazafutás

Eljött ez a nap is 15km szerepel az edzésprogramban, ami azt jelenti, hogy egy Hódmezővásárhely táblától hazáig (Mindszent) távolság végig a kerékpár úton tökéletesen belefér. Szerda este voltam masszőrnél aki egy kicsit átgyúrt (voltak érzékeny pontok, melyek szétmasszírozásakor üvölteni tudtam volna, de ezt természetesen jólneveltségem megakadályozta, így maradt a harapj a szád szélébe és izzadj megoldás :D) Ezt a kis kitérőt azért írtam le mert tegnap nagyon ma már kevésbe fájt a vádlim és a s*ggem. Így indultam neki a mai hosszú futásnak. Összekészültem a melóhelyen, bejött a család értem, majd kivittek a Vásárhely táblához a rajthoz.

Az idő ideális (mikor nem az) 0 fok, felhős idő, enyhe déli szél.

Rövid bemelegítés után megindultam. Cél továbbra is minél tovább tartani a 3. zónában a szívritmust, még ha ez a sebesség rovására is megy. A sebesség is megjön majd idővel. Szépen teltek a km-ek, semmi gond nem volt, boka térd működött remekül. A vádli és fenék fájdalom elmúlt. 5km környékén ahogy szokott megérkezett az endorfin löket, éreztem ahogy a forróság szétárad a testemben.... imádom!

Elértem Mártélyt minden ment mint a karikacsapás, a mártélyi holtág gátjára kaptattam felfele amikor összefutottam egy Nordic Walkingossal (középkorú úr mindig kerülgetni szoktuk egymást a gáton). 9km környékén mintha a térdem érzékennyé vált volna, de hamar elmúlt. 10km-nél elkerült a család akik még bevásároltak miután engem kitettek.

12km-nél megérkezett ami nem hiányzott az életemből, begörcsöltek az oldalsó combizmok. Nem volt egy kellemes érzés, de tovább-tovább és csodák-csodája kb 500m ugra-bugra után elmúlt. Gyerünk tovább.

Már azt hittem minden rendbe lesz, de az utolsó 2 km történtek egy kicsit megdobogtatták a pici szivem :D

Hosszú kerítés mellett futottam, amikor két kis vakarcs kutya jött oda ugatni és kísértek ahogy haladtam, egyszer csak a kerítésen lyuk... oóóóóóóó... két kutya ki, pulzus nő, hang emelkedik. Sikerült őket elriasztanom, de remélem a gazdájuk meghallotta a jókívánságaim.

A másik meg egy taknyos suttyó kölyök... futok nyugodtan ahogy kell ugye a haladó forgalommal szemben, a biciglis meg csak jö csak jön nem akar kitérni, csak az utolsó pillanatban. Aztán elkezdi felemlegetni a felmenőket, meg hogy mit képzelek én, bezzeg amikor megálltam hogy gyere vissza beszéljük meg a problémád, sehol sincs... no komment. Jó nevelés...

Pár száz méter után hazaértem. Mit is mondhatnék tetszett a dolog, jól is esett. Most egy kicsit hosszabb nyújtás után enyhe fáradtságot érzek a lábaimban semmi mást. Este még 1x azért nyújtok, mert ez azért egy kicsit hosszabb futás volt mint a megszokott km-ek.

Edzésadatok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése