2011. február 28., hétfő

90-en innen :)

Régen írtam, de most van mit. A múlt héten annyi minden történt velem, hogy ezt már csak ki kell magamból írni.
Először is az egyik legfontosabb, a vasárnapi mérlegelés eredménye 89,3kg. Belül vagyok a 90-en ami egy hatalmas eredmény számomra aki százhuszonsok kilóról kezde meg a kanossza járást. Mit mondjak megérte, szuperul érzem magam, és ez látszik is rajtam. Ismerősök akik régen láttak szinte meg sem ismernek :D
Hétfőn egy kísérletet tettem a nyugalmi pulzusom megállapítására. Este lefekvéskor felcsatoltam a szenzort és egy kis tévé nézés, majd alvás. Érdekes eremény született, volt olyan az éjszaka folyamán nem is egyszer amikor 41-es pulzusszámmal működtem. Most már értem miért repedeznek a ház falai. Az átlag 46 lett, szóval innentől már ezzel számolok. Hihetetlen látni azt, hogy az éjszaka folyamán hogyan változik a pulzusszámunk az álmok hatására. (link).

Szerdán egy teljes körű orvosi vizsgálaton vettem részt, ami tartalmazott egy nagylabort, belgyógyász (EKG is), sebész, szemész, hallásvizsgálat, fül-orr gégészeti vizsgálatot. Megállapították, hogy egészséges vagyok, az értékeim is ezt mutatják.

Csütörtökön leesett egy csomó hó, hát mit kell ilyenkor csinálni, hát kerekezni :D A friss hóban tekertünk egyet a haverokkal, fenomenális volt. (Edzésadatok) Másnap ez folytatódott volna, de a hátsó agy azt mondta, hogy sehova, szóval 5km után be kellett sajnos fejeznem. A hátsó kerekem most szerelőnél, remélem hétvégére megjavul és mehet a tekerés.

Szombat volt a hosszúfutás napja, a hóban egy kis mínuszban nagyon jól sikerült. Igaz nem gyorsan, de a km gyűjtés illetve a hosszú ideig történő folyamatos futás volt a cél. A nagy hóban néha elszaladt egy kicsit a pulzusom, de szerintem egy 156-os max nem a világ vége. Az idő is kivirult, amikor kezdtem még borult volt de utána... 100 ágra sütött a nap ropogott a hó a talpam alatt, hát csodás volt. A futás alatt készítettem néhány fényképet is.

A Kurca torok (4km-nél)
Erre tovább nem mentem, elég nagy volt a hó :D
Innen jöttem és erre is mentem vissza. Ez még mindig a Kurca toroki zsilip.



 









Menet tovább a mindszenti révhez, majd onnan a Tisza parton haladtam tovább.

Innen jöttem.












Itt még előttem nem járt senki












és erre mentem tovább a strand felé.












 A tiszai strand (6,66km-nél - így jött ki). A Tisza most gyönyörű, hatalmas partot rakott. Egy hete még homokban futottam itt.

















Vissza a faluba, úgy 10km körül (ahogy szokott) megjött a holtpont, de a napocska segített és hamar átestem rajta. Elindultam Mártély felé, sajnos kellemetlen meglepetés ért, a kerékpárút nem volt letakarítva, mivel nem akartam magas pulzussal futni, így hátra arc, keringés a faluban tovább.

Hozzáteszem a mai napig nincs letakarítva, most pedig az olvadásnak és az éjszakai erős fagyoknak köszönhetően kész életveszély...











A terv 15km volt, amiből maradék 5 km-t, könnyen össze lehet szedni az utcákon. 12km körül megszomjaztam, menet közben lekaptam két jégcsapot és elrágtam őket. Néztek is az utcán beszéllgetők :D (ez se normális gondolták-- dehát ez kit érdekel)
Annyira jól meg sikerült menet közben az útvonalat terveznem, hogy 15,43km-el zártam a kört, jó kedvűen, fájdalom nélkül, kellemesen elfáradva. (Edzésadatok)

Hátra volt még a nyújtás, ami ilyenkor mindig hosszabb ideig végzek, mert a test ezt nagyon szereti és meghálálja.

3 megjegyzés:

  1. Gratu!
    Annyit hadd tegyek hozzá, hogy nyugalmi pulzusnak sosem az alvás közbeni értékeket számítjuk. Igazából külön kéne választani a nyugalmi és az ébredési pulzust is (utóbbi ébredés után, de felkelés előtt mért), de mindenképp ébrenléti állapotban mérünk. (persze érdekes megnézni az alvás közbeni görbét :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Az első 10 percben (amikor még nem aludtam), volt 41 is, szóval ezért mertem a 46-os átlagot beletenni. :D

    VálaszTörlés
  3. Oroby gratulálok a sulyhoz, nagyon Buszke lehetsz magadra! De ugyes vagy ezzel a teljes kivizsgalassal, nekem is példát kene vennem! Szep helyeken jártál, Jo hosszut futottal! Jo kis hetes volt orulok hogy megosztottad!

    VálaszTörlés