2011. január 15., szombat

Crossfutás és az idei első tekerés

Tegnapi edzéstervben 10km laza terepen végzendő futás volt előírva... Merre is menjek, hiszen mindenütt áll a víz térdig érő sár... nehéz ügy. Elindultam a Kurca torokba, az odáig aszfalt, bár a gáton az aszfalt inkább hasonlít egy bombatölcsérekkel tűzdelt útra.

4,5km után a Nagyrévnél rámentem a gát földes füves szakaszára, teljesen jó volt, mintha puha szőnyegen futottam volna, állaga talán a vizes szivacsra hasonlított. Ez a szakasza a gátnak kevesek által használt, így teljesen füves. Igen jó érzéses volt a csülkeimnek :) A jó nem tart természetesen örökké, úgy 1km után elkezdett a gát átmenni egy saras földúttá. Vissza nem akartam fordulni, így hát hajrá előre. Lassultam is nem kicsit, dehát nem versenyezni indultam. Tiszta tavaszi idő volt, élveztem a dagonyázást. Csend, semmi autózúgás, madarak mozgolódása, ébredésre keszülő természet. Vigyorogtam, szerintem nem néztek volna kereknek, ha jön szembe valaki :D

A gátról olyan 7,7km körül jöttem le, bár ne tettem volna, a java még hátravolt, a vízátemelőt ahogy megkerülte az út elég szép belvizes terület került a szemem elé, amit kikerülni sem lehetett, úgyhogy előre. Néhol bokáig a vízben gyorsan leküzdöttem ezt a részt is. A saucony-m nagyon jól muzsikált, gyorsan eltűnt a víz a cipőmből.
Kalenji futózokni volt rajtam (run500) az is tökéletes volt. Terméskövekkel kirakott bokaátmozgató úton kiküzdöttem magam a kerékpárútig, majd onnan haza. 10,73km lett a vége. Frankó volt jól esett, csak a napsütés hiányzott belőle. (Edzésadatok)

   Hát a cipőkre ráfért a takarítás :D

Ma voltam tekerni...tekerni...tekerni!!! Végre!
Reggel kisütött az öreg Nap, kinéztem és bár pihenés volt mára tervezve, de ezt nem lehetett kihagyni. Gyors gumicsere (még a hóban használt sárgumik voltak fenn) egy kis meleg gyógytea a kulacsba aztán gyíííííííí.
Nem akartan a szokott Tour de Mindszent-et tekerni, mert az első 10km a teljesen saras lett volna, úgyhogy maradt a Mindszent, Vásárhely kerékpárúton. Laza könyű pergetéssel mentem, nem akartam se erőset, se túl gyorsat hajtani. Hihetetlen amennyi belvíz van a földeken. Több helyen lépésben kellett haladnom a vízátfolyások miatt. Néhol a hajtókar alsó állásában vízben volt a lábam, dehát kit érdekel amikor ilyen jó idő van. 12 fok, néha még a nap is kisütött. 

Vásárhelyre beérve (15,62km) szembesültem azzal, hogy lassan be tudom próbálni a hazafutást :D

Megkerülve Vásárhelyet láttam egy futót akiről kiderült, hogy az Edzésonline-on már többször beszéltünk, de személyesen még soha. Nem álltam meg mert nem voltam biztos benne, hogy ő az, de ezt később leleveleztük. 

Körbejártam Vásárhelyet két rövid megállóval vásárlás miatt, aztán haza. Ahogy hazafele fordultam, éreztem kezd feltámadni a szél... Nos ez odáig fajult, hogy Mindszent határában már kiállva sem tudtam 20-21km/h fölé tekerni. 

Mire hazaértem 49km-t sikerült teljesítenem. (Edzésadatok)

Nagyon jó kezdése volt a bike szezonnak számomra. Remélem az idő továbbra is engedni fogja... Bár délután voltam az egyik cimborámnál és felajánlotta, hogy görgőzhetek nála nem is akármin, hanem egy Tacx Fortius-on....

Be is próbálom jövő héten :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése